Serviciile și produsele pot fi promovate și fără a deține o pagină web proprie, există conturi pe rețelele sociale ce pot găzdui informații, dar și destule alte site-uri ce pot, de asemenea, găzdui informații despre produsele sau serviciile ce trebuiesc promovate online sau despre felul în care acestea pot fi achiziționate.

Avantajele promovării serviciilor sau produselor pe propriul site, constă în posibilitatea de a gestiona mai bine și într-un mod mai flexibil ofertele prezentate. De aceea recomandăm întotdeauna ca pentru o promovare mai eficientă în mediul online să începem prin crearea unui website.

Serviciile de promovare online sunt mai eficiente dacă se desfășoară încă de la bun început pe mai multe planuri.

Există două mari categorii de servicii de promovare:

  • Promovarea prin campanii plătite direct către principalii furnizori de reclamă online: Google și Facebook, mai cunoscute și sub denumirea de Campanii CPC (Cost per Click), cu toate că aceste campanii sunt mult mai diversificate acum, existând posibilitatea personalizării în funcție de mai multe criterii.
  • SEO – Search Engine Optimisation, cunoscută ca și promovare organică sau mai bine spus, o creștere naturală a prezenței site-ului în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare.

Prima categorie de servicii aduce beneficii pe termen scurt, putând fi rapid ajustate anumite caracteristici precum costul și cuvintele cheie targetate, astfel încât să devină din ce în ce mai eficientă. Aceste servicii sunt utile atunci când dorim rezultate cât mai rapide și în special atunci când cuvintele cheie targetate au relevanță pe termen scurt, de ordinul zilelor sau săptămânilor.

În cea de a doua categorie de servicii, costurile sunt mari pe termen scurt, iar rezultatele se văd destul de târziu. Aceste servicii sunt eficiente atunci când vorbim de promovarea unor cuvinte cheie ce au relevanța o perioadă îndelungată de timp, de ordinul lunilor sau chiar anilor.

Abonament servicii SEO

Pachet Starter

Pachet de servicii de promovare online dedicat afacerilor aflate la început de drum

  • Include 200 lei buget pentru Google Ads
  • Garantat minim 250 vizitatori unici lunar
  • Ideal pentru promovarea cuvintelor cheie formate din expresii personalizate

Abonament servicii SEO

Pachet Standard

Pachet de servicii de promovare online dedicat micilor afaceri de familie

  • Include 400 lei buget pentru Google Ads
  • Garantat minim 1.100 vizitatori unici lunar
  • Ideal pentru promovarea cuvintelor cheie formate din peste 3 termeni

Abonament servicii SEO

Pachet Premium

Pachet de servicii de promovare online dedicat afacerilor medii și magazinelor online specializate

  • Include minim 1.200 lei buget pentru Google Ads
  • Buget lunar FaceBook Ads – 600 lei
  • Garantat minim 10.000 vizitatori unici lunar
  • Ideal pentru promovarea cuvintelor cheie formate din peste 2 termenii

Abonament servicii SEO

Pachet Platinum

Pachet de servicii de promovare online dedicat magazinelor online cu ofertă diversificată, dar și marilor companii

  • Include 4.500 lei buget pentru Google Ads
  • Garantat minim 25.000 vizitatori unici lunar
  • Ideal pentru promovarea cuvintelor cheie formate dintr-un singur termen

Informații utile despre Promovarea unui Site în Mediul Online

  • Optimizare SEO
    NU-mi place deloc expresia „optimizare SEO” deoarece nu este corectă ca și exprimare. Cine știe ce însemnă SEO își dă seama că este un pleonasm în doar două cuvinte, ceea ce este destul de grav, ca și cum ai spune că „urcă sus„, „coboară în jos„, „foarte extraordinar” etc. SEO » Search Engine Optimisation Optimizare pentru Motoare de Căutare Cu ce se mănâncă SEO? SEO înseamnă, în primul rând multă muncă. Sunt nopți pierdute în fața laptopului pentru a studia statistici, pentru a modifica text, pentru a modifica linii de cod, pentru a cerceta concurența. Concurența în acest domeniu este acerbă, dar are un aspect frumos: cu multă muncă și… Read More
  • Cum să adaugi locația afacerii pe Instagram
    Instagram este o aplicație deținută de Facebook, prin urmare, Instagram folosește locațiile deja create în FaceBook. Cum pornești serviciul de localizare în FaceBook? În aplicația dvs. mobilă Facebook, faceți clic pe cele trei linii verticale din colțul din dreapta jos.Derulați în jos și faceți clic pe „Setări și confidențialitate” > „Setări”.În meniul „Setări”, derulați în jos la titlul „Confidențialitate” și faceți clic pe „Locație”.Faceți clic pe „Locație” și veți fi direcționat la setările dispozitivului dvs. Faceți clic pe „Locație” aici și alegeți fie „Întotdeauna” fie „În timp ce utilizați aplicația” pentru a acorda Facebook permisiunea de a vă accesa locația. Crearea locației personalizate în FaceBook Odată ce serviciile de localizare… Read More
  • Cum promovezi un site?
    Odată cu dezvoltarea internetului și a comerțului online, a apărut din ce în ce mai acută nevoia de promovare. Dacă la începuturi era suficient să listezi un site într-un director web pentru a primi vizitatori, în vremurile noastre, datorită numărului foarte mare de site-uri web, motoarele de căutare (în special Google) au început să joace un rol vital în expunerea pe internet a site-urilor. Ce sunt motoarele de căutare Motoarele de căutare se folosesc de anumite progrămele (numite boti – prescurtarea de la „robot”, cuvânt care în limba rusă înseamnă „muncă”) care navighează pe site-uri din link în link memorând în mod automat, parțial sau integral, conținutul paginilor web pe… Read More